Πλοήγηση Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015. Μελέτη περίπτωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-12-18)Στην πτυχιακή αυτή αναλύουμε το πρότυπο 9001:2015 κάνοντας μια εισαγωγή στις αρχές και τις έννοιες, εφαρμόζοντας αυτές σε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκίνητων. Η ποιότητα μπορεί να αποτελέσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της κάθε ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση για τη δημιουργία τμημάτων τεχνικής υποστήριξης εταιρειών ηλεκτρονικών συστημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-05-30)Η εργασία με την οποία ασχοληθήκαμε πραγματεύεται ένα πολύ σημαντικό κλάδο στον τομέα της καλής λειτουργίας μιας εταιρείας ηλεκτρονικών συστημάτων, την τεχνική υποστήριξη και το πώς πρέπει να στηθεί σε μια μικρομεσαία ...