• Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα 

      Αντωνιάδη Παρασκευή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
      Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού.
    • Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Νέγρη, Αικατερίνη; Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)
      Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"