• Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά 

      Κονόμη, Ειρήνη (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ...
    • Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop 

      Σκηνιώτη, Κωνσταντίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)
      Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει την επέκταση των OnLine λιανικών πωλήσεων σε πολλές χώρες. Η online λιανική αγορά επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως νέο ...
    • Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης 

      Γκιώνη, Στυλιανή; Παγιαϊ, Γκλεντισιάνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)
      Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία ...
    • Πράσινες επενδύσεις / Αξιολόγηση από την πλευρά του καταναλωτή 

      Φανουργάκη, Ιωάννα; Μαυρούδη, Ιωάννα-Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
      Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι οι πράσινες επενδύσεις, εστιάζοντας στην παράμετρο της κοινωνικής τους αποδοχής. Η αναγκαιότητα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο ζήτημα πηγάζει από την τρέχουσα οικονομική ύφεση, το ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"