Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Βεντούρη, Μαρία"
-
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
Βεντούρη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ...