• Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Hasku, Entjola; Σαγκριώτη, Αγγελική (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Gjoni, Maria (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)
      Το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται, αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο Διαδίκτυο. Οι ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ 

      Βασιλίου, Ιωάννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) 

      Παβλιν, Αποστόλης (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
    • Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα 

      Xheja, Lubjana (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"