• Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό 

      Καραγεώργος, Βασίλειος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-14)
      Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο ...
    • Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων 

      Αναστασιάδη, Γεωργία; Γκρέμου, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Η διαφήμιση στο internet και τα social media 

      Αγγέλου, Νικόλαος; Αγγελόπουλος, Αλέξανδρος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ...
    • Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ 

      Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)
      Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ...
    • Η διαφήμιση ως τεχνική πώλησης 

      Περήφανος, Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-19)
      Η διαφήμιση αποτελεί μια αμειβόμενη διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί στρατηγικές και μηνύματα σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προώθησή του και την επιρροή της συμπεριφοράς του κοινού ...
    • Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών 

      Αγάθου, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)
      Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ...
    • Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας 

      Νάστος, Αθανάσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
      Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ...
    • Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing 

      Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)
      Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ...
    • Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"