Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 41-60 από 126
-
Η εξέλιξη της τουριστικής εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04-03)Η σημασία της τουριστικής εκπαίδευσης είναι αδιαμφισβήτητη για την ομαλή και επικερδή λειτουργία του τουριστικού κλάδου σε διεθνές επίπεδο. Τα κράτη των οποίων η οικονομία στηρίζεται στον τουρισμό έχουν δώσει ιδιαίτερη ... -
Η επίδραση της κινηματογραφικής εικόνας στην δημιουργία τουριστικής κίνησης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Αναφερόμενοι στο θέμα της παρούσης εργασίας, αναφέρεται ουσιαστικά στην παράθεση στοιχείων και ανάλυσης αυτών σχετικά με την επίδραση της Κινηματογραφικής Εικόνας στην Επίδραση της Τουριστικής Κίνησης στην Ελλάδα. Πιο ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και ... -
Η επίδραση των διαφόρων τύπων κρίσεων στους τουριστικούς προορισμούς
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Η επίδραση των κινηματογραφικών ταινιών στο τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Στην εργασία αυτή θα γίνει ανάλυση στις θετικές επιδράσεις που έχει μια κινηματογραφική ταινία στον τουρισμό. Το εμφανές πλεονέκτημα που προσφέρει άμεσα μια κινηματογραφική παραγωγή, είναι η προώθηση του τόπου όπου γυρίζεται ... -
Η επίδραση των κλιματικών αλλαγών στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Το φαινόμενο του θερμοκηπίου, λόγω των αυξημένων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα έχει αρχίσει να υπερθερμαίνει τον πλανήτη , προκαλώντας αυτό που αποκαλούμε σήμερα «κλιματική αλλαγή». Ο τουρισμός, που ... -
Η Ζάκυνθος ως τουριστικός προορισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)Η Πτυχιακή εργασία που ακολουθεί με θέμα << Η Ζάκυνθος ως τουριστικός προορισμός>> έχει ως στόχο την μελέτη και την γνωριμία του νησιού από την τουριστική πλευρά και τον βαθμό ικανοποίησης που νιώθουν οι τουρίστες με την ... -
Η λειτουργία των γραφείων εξωτερικού του ΕΟΤ: μελέτη περίπτωσης του γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας (Μιλάνο)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με κατεύθυνση τις Τουριστικές Επιχειρήσεις και Φιλοξενίας του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει ... -
Η μαρίνα Αλίμου και η συμβολή της στην τουριστική ανάπτυξη.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Η μεγαλύτερη αλλά και σημαντικότερη μορφή εισοδήματος για μια χώρα σαν την Ελλάδα δεν μπορεί να είναι άλλη από την βιομηχανία του Τουρισμού. Ο τουρισμός στην Ελλάδα έχει συμβάλει σημαντικά τόσο στην οικονομική ανάπτυξη της ... -
Η οικονομική κρίση και η επίδραση της στα ξενοδοχεία και τρόποι αντιμετώπισης της
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-06)Η κρίση άρχισε το 2008 και είναι ασυνήθιστα υψηλή ένταση και διάρκεια. Αυτή η κρίση άρχισε σταδιακά κατά τα τελευταία οκτώ χρόνια, ουσιαστικά άρχισε το 2008 στην αγορά των ΗΠΑ από ενυπόθηκα δάνεια υψηλού κινδύνου και ... -
Η παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Καθώς προχωρούμε στην ανάγνωση αυτής της εργασίας, παρατηρούμε ότι αναφέρεται σε ένα ζήτημα μεγάλης σημασίας για τις τουριστικές (και όχι μόνο) επιχειρήσεις: Την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, που εργάζεται σε αυτές. ... -
Η προβλεπτική ικανότητα των λογιστικών καταστάσεων. Διαφορές στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων που επενδύουν σε Ε&Α έναντι αυτών που δεν επενδύουν
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)Η παρούσα έρευνα μελετά τη διαφορά στην αποδοτικότητα μεταξύ των επιχειρήσεων που επενδύουν σε έρευνα και ανάπτυξη αυτών που δεν επενδύουν μέσα από τις λογιστικές τους καταστάσεις, με τη χρησιμοποίηση 9 δεικτών αποδοτικότητας. ... -
Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η ... -
Ίδρυση και λειτουργία αεροπορικής εταιρείας τύπου Charter
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της ίδρυσης και λειτουργίας της αεροπορικής εταιρίας τύπου charter και αναπτύχθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο αναφέρθηκε στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού ... -
Ιαματικές πηγές. Θεσμικό πλαίσιο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στις επόμενες σελίδες της εργασίας θα περιγράψουμε την σημασία και τη χρησιμότητα των ελληνικών ιαματικών πηγών για την σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου,καθώς και τις ιδιότητες αυτών. Η ιστορία των ιαματικών πηγών ... -
Καινοτομία και σύγχρονες μορφές χρηματοδότησης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στο πλαίσιο εκπόνησης Διπλωματικής εργασίας της Σχολής Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων ανέλαβα να ολοκληρώσω μια δευτερογενή έρευνα με θέμα την καινοτομία και τις σύγχρονες μορφές χρηματοδότησης. Είναι πολύ σημαντικό ... -
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ... -
Καταναλωτική - αγοραστική συμπεριφορά, Η περίπτωση των Σπετσών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την "Αγοραστική/ καταναλωτική συμπεριφορά. Η περίπτωση των Σπετσών" Κύριος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αγοραστικής/ καταναλωτικής συμπεριφοράς ... -
Κινηματογραφικός και τηλεοπτικός τουρισμός στη Γερμανία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Είχατε ποτέ την επιθυμία να επισκεφθείτε ένα μέρος το οποίο είδατε στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο; Να ζήσετε μερικές στιγμές όπως οι πρωταγωνιστές μιας ταινίας; Αυτές τις επιθυμίες καταφέρνει να κάνει πραγματικότητα ... -
Κλιματική αλλαγή και τουρισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07-05)Το κλίμα που επικρατεί σε μια περιοχή αποτελεί ίσως το σημαντικότερο παράγοντα έλξης τουριστών. Καθώς το τουριστικό προϊόν εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τις κλιματικές συνθήκες είναι προφανές ότι είναι πολύ ευάλωτο ...