Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανά Λέξη-κλειδί "Facebook"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στο χτίσιμο της επωνυμίας (bΓanding) των τουριστικών προορισμών. Για τον λόγo αυτό πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ...