• Σχεδίαση εμπειρίας χρήστη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα 

      Κουκή, Μαργαρίτα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα τη Σχεδίασης της Εμπειρίας του Χρήστη σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα (User Experience Design). Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει κάποιους κανόνες και αρχές σχετικά με τη σχεδίαση γενικά ενός ...
    • Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ 

      Μαχαιριώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
      Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"