Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Μέσα μαζικής ενημέρωσης"
Αποτελέσματα 3-6 από 6
-
Η επίδραση των ηλεκτρονικών μέσων στην αλλαγή στάσεων του αναγνωστικού κοινού στον έντυπο τύπο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-27)Βασικός σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση στοχείων που αφορούν την Επίδραση των Ηλεκτρονικών Μέσων στην Αλλαγή Στάσεων του Αναγνωστικού Κοινού στον Έντυπο ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση της "ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε."
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)Η εργασία αυτή αναλύει την «ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε.» σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, εξηγεί της ιδιαιτερότητές της ως εταιρεία Μ.Μ.Ε. ως προς τον λογιστικό της χειρισμό και τον τρόπο που αυτή αναλύεται. Επίσης παρουσιάζει την εταιρεία ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας <<24 Media>>
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η πρόσβαση των καταναλωτών σε περιεχόμενο και υπηρεσίες Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ διευρύνεται παγκοσμίως χάρη στη συνεχώς αυξανόμενη πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εκρηκτική αύξηση που έχει σημειωθεί στη χρήση φορητών έξυπνων ...