Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 31-37 από 37
-
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ... -
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ... -
Προγραμματισμένη βραχυβιότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ... -
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-05)Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές ... -
Σύγχρονος τουρισμός στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-20)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών σε σχέση με τον ελληνικό τουρισμό. Η συνεχής ανάπτυξη του τουρισμού τον έχει αναδείξει ως έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ... -
Συνεργατική οικονομία / κατανάλωση: μια μελέτη περίπτωσης του Airbnb στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Η εν λόγω μελέτη ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια, όπου, το πρώτο ήταν εισαγωγικό, στη συνέχεια αναφέρθηκε ο σκοπός, οι στόχοι και το αντικείμενο της μελέτης. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη συνεργασία και τη συνεργατική ... -
Σχεδιασμός συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες κοινής ωφέλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-10)Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, η εργασία διαρθρώνεται ...