• Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα 

      Βεντούρη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)
      Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ...
    • Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών 

      Σπύρου, Ελένη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)
      Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις ...
    • Χρωματίζοντας τον κόσμο των καλλυντικών 

      Παπαγιάννη, Ευαγγελία - Βαρβάρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Εδώ και χιλιάδες χρόνια τα καλλυντικά προϊόντα διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων. Από τη μια υπάρχει η πλευρά των καλλυντικών που σχετίζεται με την “υγιεινή” και από την άλλη ο “διακοσμητικός” ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"