Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Το τμήμα υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αξιολόγησης της
εκτίμησης του πελάτη για την ποιότητα των υπηρεσιών του τμήματος υποδοχής σε
ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Η συγγραφή αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι ...
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Το τουριστικό προϊόν είναι από την φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή
και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι
της οικονομίας. Στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος συμβάλλουν ...