Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.
Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι
περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ...
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ...
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης
των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά
παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε
παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των
χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του
διαδικτύου ...
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)