Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων
παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών.
Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι
κυριότερες ...
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων ξενοδοχειακών μονάδων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
Στη σύμβαση εργασίας ο εργοδότης είναι εκείνος που δικαιούται να αξιώσει από τον μισθωτό την παροχή της εργασίας που υποχρεούται να καταβάλλει το συμφωνημένο μισθό. Επιπρόσθετα ο εργοδότης μπορεί να είναι φυσικό ή και ...
Παράγοντες επιτυχίας των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλυθούν οι όροι του τουρισμού, τα βασικά του είδη, η επιχειρηματικότητα καθώς και οι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία των ξενοδοχειακών μονάδων. Αναλύεται η λειτουργία των ξενοδοχειακών ...