Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Η παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και
στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους.
Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών
προορισμών και τα ...
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. ...
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικών προορισμών Η περίπτωση της Χερσονήσου Ηρακλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο του στρατηγικού σχεδιασμού
τουριστικών προορισμών, ως φαινόμενο και απαίτηση της σύγχρονης τουριστικής
ανάπτυξης, ενώ το μοντέλο αυτό εφαρμόζεται στο παράδειγμα της ευρύτερης ...
Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού
τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι
διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η ...