Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (social media) στο χτίσιμο της επωνυμίας (bΓanding) των τουριστικών
προορισμών. Για τον λόγo αυτό πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ...
Τάσεις και προοπτικές του εθελοντικού τουρισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-02)
Ο τουρισμός αποτελεί σήμερα ένα αυτοδύναμο φαινόμενο, ύψιστης σημασίας για τις
σύγχρονες κοινωνίες. Η μαζικοποίηση που σημείωσε όμως τα τελευταία έτη, οδήγησε στην
ανάγκη για αναζήτηση εναλλακτικών και βιωσιμότερων μορφών ...