Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ...
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων
των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του
παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα).
Social media marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία θέλει να εξετάσει θεωρητικά και ερευνητικά το βαθμό που οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που συναντούν στα social media
Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-20)
Στην παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο» εξετάζεται το κατά πόσο είναι εφικτή η πρακτική εφαρμογή της θεωρία που αφορά το ρόλο της ποιότητας των ...
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)
Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά.
Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ...