Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Οι Δημόσιες σχέσεις στις ελληνικές τράπεζες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Η δημόσια εικόνα μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού διαμορφώνεται από τις ενέργειες δημοσίων σχέσεων που πραγματοποιεί. Οι επιχειρήσεις επιθυμούν την προβολή της εικόνας τους. Για να επιτευχτεί αυτό δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα ...
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ...