Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ...
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η επίδραση της στις δημόσιες σχέσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Αναγνωρίζοντας την αξία που έχουν οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη ζωή, μπορέσαμε να αναφέρουμε ορισμένα σημεία τα οποία είναι άξια προσοχής. Με εναρκτήρια γραμμή το γενικό πλαίσιο το οποίο καλύπτει ο όρος καθώς και με μια ...