Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 18
Μαζικά online ανοιχτά μαθήματα (MOOCs): Πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να χαρτογραφήσει τον όρο Μαζικά Online
Ανοικτά Μαθήματα (MOOCs), τις πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις που ανακύπτουν για τα
ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Προκειμένου να αναλυθεί το ...
Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η ...
Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη δημιουργία και παρουσίαση ενός μαθήματος Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα MOODLE του Α.Ε.Ι Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Το μάθημα αφορά ...
Εκπαιδευτικά συγγραφικά εργαλεία για on-line αξιολογήσεις: μια μελέτη περίπτωσης στο μάθημα του προγραμματισμού Η/Υ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)
Σήμερα συναντά κανείς μια πληθώρα συγγραφικών εργαλείων για ανάπτυξη και αξιολόγηση ηλεκτρονικού μαθησιακού περιεχομένου και μάλιστα πολλά από αυτά ανοικτού κώδικα. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει μια επισκόπηση ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την ανάλυση δεδομένων ηλεκτρονικής μάθησης στο σύστημα Moodle χρησιμοποιώντας τεχνικές οπτικοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)
Η Ηλεκτρονική Μάθηση αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, με πιο γνωστό ανοιχτού ...
Αξιοποίηση του Live Streaming στην εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη τεχνικών αξιοποίησης της ζωντανής αναμετάδοσης (live streaming) ως διδακτικού μέσου σε εκπαιδευτικά σενάρια διδασκαλίας είτε από απόσταση είτε υβριδικά (συμπληρωματικά της δια-ζώσης ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη πλατφόρμας τύπου ΜΟΟC στην ιδρυματική πλατφόρμα του ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-31)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακήςεργασίας είναι η δημιουργία μιας σειράς μικρών μαθημάτων τύπου MOOC στην πλατφόρμα Moodleτου Α.Ε.Ι ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ώστε να αποτελέσουν ανεξάρτητα online μαθήματα συμπληρωματικά σε αυτά του ...
Διδακτική του προγραμματισμού: μια μελέτη περίπτωσης με χρήση του App Inventor
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-22)
Στην εποχή μας η παρουσία της τεχνολογίας, και ιδιαίτερα με τη μορφή των έξυπνων συσκευών, σε κάθε πτυχή των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων θεωρείται πλέον κάτι περισσότερο ίσως από δεδομένη. Ο άνθρωπος, το πιο προσαρμοστικό ...
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης της εκπαίδευσης και η συμβολή τους στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας: μελέτη περίπτωσης MySchool
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
Η οργάνωση και η διοίκηση του σύγχρονου ελληνικού σχολείου έχει αλλάξει μορφή τις δύο τελευταίες δεκαετίες λόγω της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών που εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό μέσα από διαδικασίες ...
Πληροφοριακά συστήματα στην εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: αξιολόγηση του συστήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης - MYSCHΟOL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)
Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής εργασίας επιχειρείται κατ αρχήν μια γενική αναφορά στα Πληροφορικά Συστήματα, τη χρήση αυτών και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται. Στο κύριο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα ...