Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)
Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της
ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία
ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από ...
Ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στην πίστη τραπεζικού πελάτη. Η περίπτωση των ελληνικών τραπεζών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)
Η πρωτοφανής οικονομική κρίση που διέρχεται η Ελλάδα έχει επηρεάσει αναμφίβολα όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του αντίκτυπου που έχει αυτή η κρίση στην ...
Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τραπεζικό κλάδο σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)
Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα στην Ελλάδα, καθώς και να εξετάσει τη σχέση ...