Πλοήγηση Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 41-60 από 75
-
Σχολικός εκφοβισμός/ θυματοποίηση και φυσική αγωγή: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, για τον εκφοβισμό/ θυματοποίηση στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-22)Εισαγωγή – σκοπός: Η θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου και ως προς την αξιολόγησή του έργου τους από τους μαθητές τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Ένα από τα κεντρικά ζητήματα του εκπαιδευτικού κόσμου είναι η βελτίωση της σχολικής αξιολόγησης αποτιμώντας το σύγχρονο σχολείο μέσα στις κοινωνικές, οικονομικές και τεχνολογικές αναδομήσεις και αναδιαρθρώσεις των ... -
Τα επιχειρησιακά παίγνια στην εκπαίδευση ενηλίκων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί έναν σημαντικό κλάδο του τομέα της εκπαίδευσης. Το παιχνίδι χρησιμοποιείται επίσης ως συμπληρωματικό μέσο διδασκαλίας και μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων. Η παιγνιώδης μορφή των ... -
Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να ... -
Μαθητεία και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση: ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος (M.I.S) για την παρακολούθηση και εποπτεία της μαθητείας στο χώρο εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός πρωτότυπου Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης (M.I.S) για την Παρακολούθηση και την Εποπτεία της "Μαθητείας" στο χώρο εργασίας ή της ... -
Η αξιολόγηση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πως και γιατί
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-09)Η εργασία που ακολουθεί περιλαμβάνει αρχικά μια ολοκληρωμένη ανάλυση της έννοιας της αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης, αντλώντας στοιχεία από πηγές της ελληνικής αλλά και διεθνούς βιβλιογραφίας, των ειδών της και των ... -
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς - Η κομβική παράμετρος της συναισθηματικής νοημοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-14)Σε μια εποχή συνεχών ανακατατάξεων και αλλαγών η σημασία της προσαρμογής έχει καταστεί απολύτως αναγκαία. Η μελέτη και η ανάλυση της διαδικασίας της αλλαγής, η υιοθέτηση εργαλείων, μεθόδων και συμπεριφορών θα αυξήσουν την ... -
Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-17)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, η οποία δεν αφορά αποκλειστικά τα σχολεία εκείνα που φοιτούν «πολιτισμικά διαφοροποιημένοι» μαθητές, αλλά όλα τα σχολεία προκειμένου να κατανοήσουν ... -
Η διαχείριση γνώσης και η κουλτούρα της κοινωνικής οικονομίας. Προβλήματα και προοπτικές στον ελλαδικό χώρο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-27)Οι επιχειρήσεις παγκοσμίως εκτίθενται σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς και επηρεάζεται ιδιαίτερα από τεχνολογικές, πολιτικές και επιστημονικές αλλαγές. Οι αγορές αλλάζουν και ο διεθνής ανταγωνισμός εντείνεται. ... -
Η εξέλιξη και οι επιλογές ανάληψης θέσης ευθύνης του σύγχρονου εκπαιδευτικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)Η ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον εκπαιδευτικό, ο οποίος διαμορφώνει τη σχολική πραγματικότητα και συμβάλλει στην προώθηση των εκπαιδευτικών αλλαγών και στην αποτελεσματικότητα της ... -
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ... -
Η μη λεκτική επικοινωνία της σχολικής μονάδας και η επίδρασή της στο σχολικό κλίμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-30)Όλοι οι άνθρωποι κατέχουν την ικανότητα να επικοινωνούν. Η επικοινωνία ικανοποιεί εσωτερικές μας ανάγκες, τη φυσική και την κοινωνική μας επιβίωση. Μέσα από την επικοινωνία, προσπαθούμε να έχουμε αξία για τους άλλους, να ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων: εφαρμογή ισορροπημένης κάρτας επιδόσεων σε δημόσιο οργανισμό επαγγελματικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η στρατηγική διαχείριση ενός οργανισμού σχετίζεται στενά με τη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων του και την αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Παράλληλα, λόγω της ύπαρξης ενός συνεχόμενα μεταβαλλόμενου εξωτερικού και ανταγωνιστικού ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μελέτη περίπτωσης το ιδιωτικό σχολείο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινων πόρων στους οργανισμούς αλλά κυρίως στην εκπαίδευση, καθώς και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη του φαινομένου των συγκρούσεων που προκύπτουν μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Για το σκοπό αυτό, πέραν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ακολούθησε και ποσοτική έρευνα ... -
Σχεδίαση & υλοποίηση διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος επικοινωνίας σχολικής μονάδας – γονέων στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η λειτουργία μιας σχολικής μονάδας εμπεριέχει μηχανισμούς επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών. Η συγκεκριμένη εργασία προσεγγίζει το ζήτημα της επικοινωνίας της σχολικής μονάδας με το γονέα στη βάση της προώθησης ... -
Διερεύνηση των ιδιαιτεροτήτων στην διδακτική των οικονομικών μαθημάτων σε μαθητές των ειδικών καταστημάτων: η περίπτωση ειδικού καταστήματος κράτησης νέων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-05)Η εκπαίδευση των κρατουμένων συναντά ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς λαμβάνει χώρα σε ένα ίδρυμα ολοκληρωτικού χαρακτήρα (Goffman, 1961). Ο ιδιαίτερος υποπολιτισμός της φυλακής, το πρόβλημα του υπερπληθυσμού, τα υψηλά ποσοστά ... -
Ηγέτης - Οργανωσιακή κουλτούρα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-17)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης τη σχέση ανάμεσα στο κυρίαρχο Στυλ Ηγεσίας των Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την επαγγελματική ικανοποίηση των υπαλλήλων τους. Ειδικότερα, ... -
Ο ρόλος της διοίκησης και της ηγεσίας στην παρακίνηση των υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα. Η περίπτωση του Υπουργείου Παιδείας , Έρευνας και Θρησκευμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-19)Ένας οργανισμός μπορεί να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, μόνο αν αποκτήσει μια πιο ευέλικτη μορφή ηγεσίας η οποία θα παρακινεί τους εργαζομένους να εργαστούν υπεύθυνα και δημιουργικά. Αυτό είναι ...