Πλοήγηση Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 61-75 από 75
-
Μοντέλα διοίκησης στην επαγγελματική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-19)ABSTRACT Education management has occasionally accepted the effects of different theoretical approaches that frame the evolution of management as a social phenomenon. In recent years, there has been a tendency for modern ... -
Η φυγή του ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού στο εξωτερικό: μια σύγχρονη τάση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: «Η φυγή του ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού στο εξωτερικό: μια σύγχρονη τάση» αποτελεί το επισφράγισμα μιας ερευνητικής προσπάθειας η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχολείου. Ερευνητική προσέγγιση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Τις τελευταίες δεκαετίες, η αλλαγή που παρατηρείται στον σύγχρονο κόσμο επηρεάζει σημαντικά την εκπαίδευση, η οποία καλείται να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής. Το ... -
Σχολική επιθετικότητα και επικοινωνία στην σχολική τάξη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-03)Η εργασία βασίζεται στην σχολική επιθετικότητα και στο πως ο εκπαιδευτικός την διαχειρίζεται στην τάξη. -
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη μέθοδο ARTiT. Μια μελέτη περίπτωσης στη B΄ Τάξη με το πρόγραμμα "Αγαπώ τα Φρούτα"
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-16)Στην παρούσα εργασία σχεδιάζουμε και αξιολογούμε το προτεινόμενο από τη γράφουσα πρόγραμμα «Αγαπώ τα Φρούτα» που απευθύνεται σε μαθητές της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και χρησιμοποιεί τη μέθοδο ARTiT προκειμένου να ... -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-02)Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ... -
Ανίχνευση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Αττικής σε αλλοδαπούς/παλιννοστούντες μαθητές και διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)Η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας ξεκίνησε να μεταβάλλεται από τότε που έγινε χώρα υποδοχής μεταναστών. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ελληνική κοινωνία επηρέασαν σημαντικά και το σχολείο, χαρακτηρίζοντάς το ... -
Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης - Σύνδεση με την αγορά εργασίας και την απασχόληση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζοντας ότι η επένδυση στην εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη δια βίου μάθηση, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης, προωθεί μεταρρυθμίσεις για την αναβάθμιση ... -
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας ως κριτήριο στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική καθώς η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών επέρχεται με εντυπωσιακό ρυθμό αλλάζοντας την καθημερινότητά μας, το εργασιακό, κοινωνικό και ... -
Τα προγράμματα ERASMUS+ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως φορέας καινοτομίας και διάδοσης της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης. Ο ρόλος του διευθυντή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Τα ευρωπαϊκά προγράμματα αποτελούν έναν σημαντικό φορέα εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών και καινοτομιών που υλοποιούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση με στόχο την προώθηση της ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση για την απόκτηση ... -
Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στην πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί γενική παραδοχή και επιτακτική ανάγκη ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης και ο μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών συστημάτων, με σκοπό να συμπλέουν με τις αλλαγές που υφίστανται οι κοινωνίες ... -
H πρωτοβάθμια εκπαίδευση παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα. Αποτίμηση και καλές πρακτικές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Η έκρηξη του προσφυγικού ζητήματος, ήρθε να προστεθεί στο ήδη επιβαρυμένο και προβληματικό περιβάλλον που βίωσε η χώρα την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι βασικό ανθρώπινο ... -
Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων με τη μέθοδο της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας (Analytic Hierarchy Process–ΑHP) στην προοπτική ανάδειξης καλών πρακτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη καλών πρακτικών από εφαρμοσμένα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και η υιοθέτηση τους από το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επιλέχθηκαν, μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν τα ... -
Εκπαίδευση προσφύγων. Μελέτη σε διαπολιτισμικά μοντέλα εκπαίδευσης προσφύγων άλλων χωρών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-10)Στην παρούσα εργασία μελετώνται τα εκπαιδευτικά συστήματα χωρών που έχουν υποδεχθεί πρόσφυγες μαθητές, έπειτα από τους πρόσφατους πολέμους σε μια σειρά από χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Οι χώρες που εξετάζονται είναι ...