Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 10
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς - Η κομβική παράμετρος της συναισθηματικής νοημοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-14)
Σε μια εποχή συνεχών ανακατατάξεων και αλλαγών η σημασία της προσαρμογής έχει καταστεί απολύτως αναγκαία. Η μελέτη και η ανάλυση της διαδικασίας της αλλαγής, η υιοθέτηση εργαλείων, μεθόδων και συμπεριφορών θα αυξήσουν την ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Το εργασιακό άγχος ως απόρροια της επικοινωνίας μέσα στον οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Οι διοικητικοί υπάλληλοι του Τ.Ε.Ι. Αθήνας»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνήσει εάν η επικοινωνία ως οργανωσιακό χαρακτηριστικό επηρεάζει το άγχος των διοικητικών υπαλλήλων του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ...
Ηγεσία: συναισθηματική νοημοσύνη και μη λεκτική επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της μη λεκτικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών ελληνικών δημόσιων σχολείων, ως χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διοίκησής τους. Σκοπός της εργασίας ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ...
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων: εφαρμογή ισορροπημένης κάρτας επιδόσεων σε δημόσιο οργανισμό επαγγελματικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Η στρατηγική διαχείριση ενός οργανισμού σχετίζεται στενά με τη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων του και την αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Παράλληλα, λόγω της ύπαρξης ενός συνεχόμενα μεταβαλλόμενου εξωτερικού και ανταγωνιστικού ...
Ηγέτης - Οργανωσιακή κουλτούρα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-17)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης τη σχέση ανάμεσα στο κυρίαρχο Στυλ Ηγεσίας των Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την επαγγελματική ικανοποίηση των υπαλλήλων τους. Ειδικότερα, ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή σχολείου στην ηγεσία και στη διαχείριση των σχέσεών του με τους γονείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Η αποτελεσματική ηγεσία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και η συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) μπορεί να είναι συνοδός βοηθός του διευθυντή που μπορεί να τον οδηγήσει στο να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης ...
Ανίχνευση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Αττικής σε αλλοδαπούς/παλιννοστούντες μαθητές και διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)
Η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας ξεκίνησε να μεταβάλλεται από τότε που έγινε χώρα υποδοχής μεταναστών. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ελληνική κοινωνία επηρέασαν σημαντικά και το σχολείο, χαρακτηρίζοντάς το ...
Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-02)
Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ...