Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣαββάκη, Ελένη
dc.date.accessioned2017-02-22T11:10:13Z
dc.date.available2017-02-22T11:10:13Z
dc.date.issued2017-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3278
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη σχέση που έχουν συνιστώσες της συναισθηματικής νοημοσύνης (αυτοεπίγνωση, αυτοέλεγχος ενσυναίσθηση), καθώς και κοινωνικές ικανότητες (επικοινωνία, παρακίνηση, διαπραγμάτευση) του Διευθυντή με την οργανωσιακή κουλτούρα του σχολείου. Το Δείγμα αποτελείται από 112 εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δημόσιων δημοτικών σχολείων του Πειραιά. Η μεθοδολογία που επιλέχθηκε ήταν η ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων. Τα συμπεράσματα που απορρέουν από την έρευνα, φανερώνουν πως η συναισθηματική και κοινωνική νοημοσύνη του Διευθυντή συμβάλλει καθοριστικά στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και στη διαμόρφωση θετικού εργασιακού κλίματος, το οποίο προκαλεί την επιθυμητή συμπεριφορά με απώτερο σκοπό την αποτελεσματικότητα του σχολείου. Συνεπώς η έρευνα καταδεικνύει την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης της διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, όπου η πολυσύνθετη λειτουργία, η ασάφεια των στόχων και η ποιοτική προσέγγισή τους την καθιστά ιδιαίτερα πολύπλοκηel
dc.format.extent192el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Ηγεσίαel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΟ ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΚοινωνική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΔιευθυντής σχολικής μονάδαςel
dc.subject.keywordΟργανωσιακή κουλτούραel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.description.abstracttranslatedThis paper discusses the role of emotional and social intelligence of the School Director/Leader concerning the management of human resources in Primary Education. The research focused on the study of the perceptions of teachers in terms of the abilities of the emotional intelligence (self-awareness, empathy, self-control) and social skills (communication, motivation, negotiation) of the School Principle taking into account the organizational culture of the school. The sample consists of 112 teachers of primary public municipal schools of Piraeus. The methodology chosen was based on a quantitative research using questionnaires. The conclusions arising from the investigation indicate that the emotional and social intelligence of the School Director contributes significantly to the management of human resources and the formulation of positive working conditions, which produces the desired behaviour with a view to the effectiveness of the school. Therefore, the research demonstrates the need for a holistic approach with the management of human resources in education, whereas the complicated function, the vagueness of the objectives and their qualitative approach makes it really complex.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"