Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης

dc.contributor.advisorΧυζ, Αλίνα
dc.contributor.authorΑντωνάκος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2018-05-09T11:58:13Z
dc.date.available2018-05-09T11:58:13Z
dc.date.issued2017-10-21
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4295
dc.description.abstractΗ συστηματική παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή ενημέρωση του ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου τομέα, την ευκολότερη προσαρμογή του στα νέα δεδομένα, τον εμπλουτισμό των γνώσεων και δεξιοτήτων του προκειμένου μέσω της βελτίωσης των ατομικών γνώσεων να βελτιώνεται και το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των υπαλλήλων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) αναφορικά με το στοιχείο της εκπαίδευσης – επιμόρφωσης καθώς και του ρόλου της αξιολόγησης εργασίας των υπαλλήλων στο δημόσιο τομέα. Επίσης, επιμέρους στόχος της έρευνας ήταν να γίνει καταγραφή της λειτουργίας της αξιολόγησης στο ΕΚΔΔΑ και να εξακριβωθεί η ικανοποίηση των υπαλλήλων από αυτή. Για τον λόγο αυτό, διενεργήθηκε μία έρευνα πρωτογενών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου η οποία μεταξύ άλλων έδειξε πως οι εργαζόμενοι είναι υπέρ της περαιτέρω εκπαίδευσης τους καθώς θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό βελτιώνονται σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και άλλες μέθοδοι εκπαίδευσης όπως η εναλλαγή στις θέσεις εργασίας πάντα όμως με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά των υπαλλήλων, ενώ υπάρχει μία γενικότερη ικανοποίηση των εργαζομένων για τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες η οποία θα πρέπει να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν πιο υψηλά επίπεδα. Οι διαπιστώσεις ωστόσο για την αξιολόγηση, αναφέρουν πως οι εργαζόμενοι παρουσιάζουν υψηλή ικανοποίηση από την διαδικασία αξιολόγησης αλλά και από τους παράγοντες που συνθέτουν την αξιολόγηση. Παρά ταύτα όπως τονίζεται, πως υπάρχει χαμηλότερη ικανοποίηση από τους τρόπους αξιολόγησης και επομένως παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν προς τον εμπλουτισμό τους.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικούel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Δημόσια Διοίκησηel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικάel
dc.titleΗ σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησηςel
dc.title.alternativeThe importance of education - training as well as employee evaluation in the public sector - The case of the National Centre for Public Administration and Local Government (EKDDA)el
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση προσωπικούel
dc.subject.keywordΕΚΚΔΑel
dc.subject.keywordΔημόσιος τομέαςel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη προσωπικούel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση στον δημόσιο τομέα
dc.description.abstracttranslatedBy systematically participating in educational programs, the human resources of the public sector are constantly informed, enriching their knowledge and skills in order to adapt to the new data and improve the level of services provided to citizens. This dissertation attempts to investigate the views of employees of the National Center for Public Administration and Local Government (EKDDA) regarding the element of education - training as well as the role of the evaluation of the work of employees in the public sector. Also, the specific objective of the survey was to record the functioning of the evaluation in the EKDDA and to verify the satisfaction of its employees. For this reason, a survey based on primary data was conducted, using a questionnaire, which among other things showed, firstly, that employees are in favor of getting further education, as they believe that they improve in personal and professional terms, and, secondly, that other methods of education and training could also be used, such as job rotation, but always in the light of the specificities and characteristics of the employees; meanwhile, there is a general satisfaction of the employees with the educational services, which should be kept as high as possible. Overall, the findings indicate that the employees are highly satisfied with the evaluation process and with the factors that make up the assessment. However, as it is emphasized, there is less satisfaction with the ways of evaluation and therefore interventions should be made to enrich them.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"