Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλατέστας, Παντελής
dc.contributor.authorΤοπτσόγλου, Βασίλειος
dc.date.accessioned2020-06-29T11:53:59Z
dc.date.available2020-06-29T11:53:59Z
dc.date.issued2020-06-18
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5301
dc.description.abstractΈνα πλήρες σύστημα μεταφοράς αποτελείται από τρία βασικά εξαρτήματα. Τα μέρη περιλαμβάνουν το προφίλ αλουμινίου, την κινητήρια μονάδα και τη μονάδα ακρών. Το προφίλ αλουμινίου περιέχει το στήριγμα της ταινίας μεταφοράς. Η κινητήρια μονάδα αποτελείται από το βραχίονα κινητήρα, τα αντικρουόμενα έδρανα και τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η μονάδα άκρων αποτελείται από τη τροχαλία και τους ιμάντες σύσφιξης. Οι πρόσθετες μονάδες είναι τμήματα που μπορεί να περιλαμβάνονται προαιρετικά, όπως οι βάσεις και οι πλευρικοί οδηγοί. Μέρη και λειτουργίες των μεταφορικών συστημάτων: Το στήριγμα της ταινίας μεταφοράς: πρόκειται για ένα απλοποιημένο στοιχείο που βοηθά τον μεταφορικό ιμάντα να τραβηχτεί γρήγορα. Λειτουργεί επίσης ως σταθερή υποστήριξη για τον ιμάντα για να διασφαλίσει ότι δεν θα χαλαρώσει όταν το βάρος ενός αντικειμένου τοποθετηθεί στον ιμάντα. Η τροχαλία: Η κύρια λειτουργία των τροχαλιών στη μονάδα των άκρων είναι ο έλεγχος της κίνησης του ιμάντα. Ως εκ τούτου, οι τροχαλίες τοποθετούνται στρατηγικά για να γυρίσουν τη ζώνη γύρω και να την αναγκάσουν να επιστρέψει, ο κενός ιμάντας περιστρέφεται γύρω από έτοιμος για φόρτωση από τις τροχαλίες της ουράς. Η μονάδα οδήγησης: Αυτές οι μηχανικές μονάδες βοηθούν το σύστημα μεταφοράς να λειτουργεί συνεχώς, αντίστροφα και ρυθμίζει την κατεύθυνση επανειλημμένα. Το αντίθετο ρουλεμάν βοηθά στην αποτελεσματική περιστροφή μεταξύ των τμημάτων του συστήματος. Η μονάδα οδήγησης είναι ιδανική για την παροχή της απαιτούμενης υποστήριξης κίνησης για αποτελεσματική λειτουργία του ιμάντα. Η ζώνη αποτελείται από ένα ή περισσότερα στρώματα υλικού. Είναι κοινό για τις ζώνες να έχουν τρία στρώματα: ένα επάνω κάλυμμα, ένα σφάγιο και ένα κατώτατο κάλυμμα. Ο σκοπός του σφάγιου είναι να παρέχει γραμμική δύναμη και σχήμα. Το σφάγιο είναι συχνά υφαντό ή μεταλλικό ύφασμα που έχει ένα στημόνι και υφάδι. Το στημόνι αναφέρεται σε διαμήκη κορδόνια των οποίων τα χαρακτηριστικά αντοχής και ελαστικότητας καθορίζουν τις ιδιότητες λειτουργίας του ιμάντα. Το υφάδι αντιπροσωπεύει το σύνολο των εγκάρσιων καλωδίων, επιτρέποντας στην ειδική αντίσταση έναντι των κοπών, των δακρύων και των κρουστών και ταυτόχρονα της υψηλής ευλυγισίας. Τα πιο κοινά υλικά σφαγίων είναι χάλυβας, πολυεστέρας, νάιλον, βαμβάκι και αραμίδιο (κατηγορία ανθεκτικών στη θερμότητα και ισχυρών συνθετικών ινών, με το όνομα Twaron ή Kevlar ως εμπορικό σήμα). Τα καλύμματα είναι συνήθως διάφορες ελαστικές ή πλαστικές ενώσεις που προσδιορίζονται με τη χρήση του ιμάντα. Σήμερα υπάρχουν διαφορετικοί τύποι μεταφορικών ιμάντων που έχουν δημιουργηθεί για τη μεταφορά διαφόρων ειδών υλικού που διατίθενται σε υλικά PVC και καουτσούκ. Το υλικό που ρέει πάνω από τον ιμάντα μπορεί να ζυγιστεί στη διαμετακόμιση χρησιμοποιώντας ένα ζυγό ζώνης. Οι ζώνες με χωριστά διαχωριστικά χωρίσματα, γνωστές ως ζώνες ανύψωσης, χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά χαλαρών υλικών σε απότομες κλίσεις. Οι μεταφορείς ζώνης χρησιμοποιούνται σε φορτία χύδην αυτοεφοδιασμού και σε φορτηγά με ανυψωτικό υλικό. Η τεχνολογία μεταφορικών ταινιών χρησιμοποιείται επίσης στη μεταφορά των μεταφορικών μέσων, όπως τα κινούμενα πεζοδρόμια ή κυλιόμενες σκάλες, καθώς και σε πολλές γραμμές κατασκευής. Τα καταστήματα συχνά διαθέτουν μεταφορικούς ιμάντες στον μετρητή απογείωσης για την μετακίνηση αντικειμένων ψαρέματος και μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαιρέτες ελέγχου σε αυτές τις διαδικασίες. Οι περιοχές σκι χρησιμοποιούν επίσης μεταφορικούς ιμάντες για τη μεταφορά των σκιέρ στο λόφο. Οι βιομηχανικές και κατασκευαστικές εφαρμογές για μεταφορικούς ιμάντες περιλαμβάνουν το χειρισμό του πακέτου, τους μεταφορείς με ιμάντες, τη διαχείριση των απορριμμάτων, τον χειρισμό της τσάντας, τους μεταφορείς κωδικοποίησης και πολλά άλλα.  el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Ηλεκτρικές Μηχανέςel
dc.titleΜεταφορικές ταινίεςel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαραϊσάς, Πέτρος
dc.contributor.masterΔιαχείριση και Ενεργειακή Βελτιστοποίηση Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΙμάντες μεταφοράςel
dc.subject.keywordΜεταφορικές ταινίεςel
dc.subject.keywordΙμάντεςel
dc.description.abstracttranslatedA complete conveyor system is composed of three main components. The parts include the aluminum profile, the driving unit, and the extremity unit. The aluminum profile contains the conveyor belt support. The driving unit is composed of namely the motor bracket, counter-bearings and the electrical drive. The extremity unit is made up of the pulley and clamping straps. The add-on modules are parts that may be optionally included such as the stands and the lateral guides. Parts and Functions of Conveyor Systems The conveyor belt support: this is a simplified component that assists the conveyor belt to swiftly draw itself. It also works as a firm support for the belt to ensure that it does not say when the weight of an item is placed on the belt. The pulley: The main function of the pulleys in the extremity unit is to control the movement of the belt. As such, the pulleys are strategically positioned to turn the belt around and cause it to return back, the empty belt is turned around ready for loading by the tail pulleys. The driving unit: These mechanical units assist the conveyor system to run continuously, reverse, and adjust direction repeatedly. The counter bearing helps with efficient rotation between parts of the system. The driving unit is ideal in providing the required motion support for the belt to function effectively. The belt consists of one or more layers of material. It is common for belts to have three layers: a top cover, a carcass and a bottom cover. The purpose of the carcass is to provide linear strength and shape. The carcass is often a woven or metal fabric having a warp & weft. The warp refers to longitudinal cords whose characteristics of resistance and elasticity define the running properties of the belt. The weft represents the whole set of transversal cables allowing to the belt specific resistance against cuts, tears and impacts and at the same time high flexibility. The most common carcass materials are steel, polyester, nylon, cotton and aramid (class of heat-resistant and strong synthetic fibers, with Twaron or Kevlar as brand names). The covers are usually various rubber or plastic compounds specified by use of the belt. Today there are different types of conveyor belts that have been created for conveying different kinds of material available in PVC and rubber materials. Material flowing over the belt may be weighed in transit using a beltweigher. Belts with regularly spaced partitions, known as elevator belts, are used for transporting loose materials up steep inclines. Belt Conveyors are used in self-unloading bulk freighters and in live bottom trucks. Belt conveyor technology is also used in conveyor transport such as moving sidewalks or escalators, as well as on many manufacturing assembly lines. Stores often have conveyor belts at the check-out counter to move shopping items, and may use checkout dividers in this process. Ski areas also use conveyor belts to transport skiers up the hill. Industrial and manufacturing applications for belt conveyors include package handling, trough belt conveyors, trash handling, bag handling, coding conveyors, and more.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"