• E-commerce & Φοροδιαφυγή 

      Γεροντόπουλος, Απόστολος; Μυλωνάκη, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)
      Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η σημαντική συμβολή του στη μεγέθυνση της οικονομίας θέτει σημαντικές προκλήσεις στις φορολογικές αρχές των κρατών μελών.Η πρόκληση για το σύνολο των κρατών μελών συνίσταται ...
    • Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα 

      Ματθαιάκη, Γεωργία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-18)
      Η συγκυρία της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της ύφεσης που περνά η αγορά τα τελευταία χρονιά, σε συνδυασμό με την μεγάλη αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των ...
    • Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα 

      Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)
      Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκε και παρουσιάζεται το θέμα των αρνητικών συμπεριφορών των καταναλωτών προς μια μάρκα. Το συγκεκριμένο θέμα μελετάται τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό αλλά είναι κάτι καινούριο για την Ελλάδα. ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"