Πλοήγηση Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 2-2 από 2
-
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03-12)Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία ...