Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΤζόνσον, Μαριάννα
dc.date.accessioned2015-02-12T11:02:31Z
dc.date.available2015-02-12T11:02:31Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2588
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο σύγχρονο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε όλες τις φάσεις της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος του ενδύματος, από τον σχεδιασμό και την παραγωγή του μέχρι και την διανομή και διάθεση του τελικού προϊόντος στον καταναλωτή. Σε όλα τα στάδια αυτά, είναι επιτακτική η ανάγκη για ενσωμάτωση καινοτόμων νέων τεχνολογιών ώστε να επιτυγχάνεται τόσο η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα για τις ίδιες τις επιχειρήσεις ενδυμάτων όσο και η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των καταναλωτών από το τελικό παραγόμενο προϊόν. Αυτές οι νέες τεχνολογίες επιδεικνύουν σημαντικά θετικά οφέλη σε ποικίλες επιχειρησιακές διαδικασίες όπως στον σχεδιασμό των απαιτήσεων σε υλικά, στον προγραμματισμό των απαιτούμενων επιχειρησιακών πόρων, στην διαχείριση της ροής των υλικών, στον σχεδιασμό του τελικού προϊόντος, στην παραγωγή και τον έλεγχο της ροής της, στις διαδικασίες παραγγελιοδοσίας-παραγγελιοληψίας, μεταφοράς, διανομής και διάθεσης του ενδύματος ως τελικό προϊόν στους καταναλωτές.el
dc.format.extent85 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Κλωστοϋφαντουργία - Τεχνολογικές Καινοτομίεςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.titleΗ χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ενδυμάτων ως στρατηγικός παράγοντας ανάπτυξηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΕλληνικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΈνδυσηel
dc.subject.keywordΑνάπτυξηel
dc.description.abstracttranslatedThe companies in the apparel industry face multiple challenges in the modern competitive environment in all phases of production and distribution of the product of the garment, from its design and production to its distribution and disposal of the final product to the consumer. Throughout these stages, there is an urgent need to integrate innovative new technologies to achieve both efficiency and effectiveness for the firms themselves garments and to maximize consumer satisfaction from the final product obtained. These new technologies exhibit significant positive benefits in varying operational procedures such as the design of material requirements, planning the necessary operational resources, managing the flow of materials, the design of the finished product, the production and the control of flow production, in the processes of orders' placement and ordering, transportation, distribution and disposal of the garment as a final product to consumers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"