Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο κλάδο των αλκοολούχων ποτών

dc.contributor.advisorΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑρμύρα, Ανδριάνα
dc.contributor.authorΑρμύρα, Ελένη
dc.date.accessioned2016-02-24T09:43:58Z
dc.date.available2016-02-24T09:43:58Z
dc.date.issued2016-02-15
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2660
dc.description.abstractΤο θέμα που πραγματεύεται η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι «Η συμπεριφορά του καταναλωτή στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών». Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ένας τομέας, ο οποίος μελετάται συχνά από τους ερευνητές και προσεγγίζεται πολύπλευρα και από διάφορα αφετηριακά σημεία, καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται με την πάροδο του χρόνου. Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, καθώς υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που αποτελούν τους «ηγέτες» του κλάδου, αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις που εντείνουν τον ανταγωνισμό. Έτσι λοιπόν, οι καταναλωτές παρουσιάζουν ποικίλες προτιμήσεις όσον αφορά τα αλκοολούχα ποτά, καθώς έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από μια ευρεία ποικιλία ποτών που υπάρχουν στον κλάδο. Για την βαθύτερη ανάλυση του θέματος έγινε μια προσπάθεια διευρυμένης ανασκόπησης της ελληνικής και διεθνούς αρθρογραφίας και βιβλιογραφίας. Ο κύριος σκοπός της εργασίας είναι να μελετηθεί σε ποιό βαθμό οι Έλληνες καταναλώνουν αλκοολούχα ποτά. Για να πραγματοποιηθεί ο σκοπός της εργασίας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο διανεμήθηκε σε Έλληνες καταναλωτές στην περιοχή της Αθήνας. Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν από την εργασία είναι ότι οι καταναλωτές παρά την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη Ελλάδα, συνεχίζουν να καταναλώνουν αλκοολούχα ποτά σχεδόν 1 – 2 φορές την εβδομάδα. Αυτό φανερώνει ότι, ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ραγδαία και στο μέλλον.el
dc.format.extent243 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.titleΗ συμπεριφορά του καταναλωτή στο κλάδο των αλκοολούχων ποτώνel
dc.title.alternativeConsumer behavior in the spirit drinks sectorel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΚλάδος αλκοολούχων ποτώνel
dc.subject.keywordMillennialsel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΑλκοολούχα ποτάel
dc.description.abstracttranslatedThe subject matter of this thesis is "Consumer behavior in the spirits sector." The consumer behavior is an area which is frequently studied by researchers and multifaceted approached from different starting-points, as consumer habits change over time. The spirit drinks sector is highly competitive as there are many companies that are the "leaders" of the sector, but smaller companies intensify competition. Thus, consumers have various preferences regarding alcoholic beverages, as they have the opportunity to choose from a wide selection of drinks available in the industry. For a deeper analysis of this issue was an attempt enlarged review of Greek and international editorial and literature. The main purpose of this paper is to study to what extent the Greeks consume alcoholic beverages. To achieve this objective of working created a questionnaire, which was distributed to Greek consumers in the Athens area. The main conclusions arising from the work is that consumers despite the economic situation in Greece, continue to consume alcohol almost 1-2 times a week. This shows that the spirit drinks sector will continue to grow rapidly in the future.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"