Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διαχείριση των εργασιακών προβλημάτων στο τμήμα υποδοχής στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

dc.contributor.advisorΜυλωνόπουλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαρακώστας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2016-04-07T10:12:43Z
dc.date.available2016-04-07T10:12:43Z
dc.date.issued2016-04-05
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2735
dc.description.abstractΟ σκοπός της εργασίας αυτής που διενεργήθηκε υπό την καθοδήγηση του επιβλέποντα Διδάσκοντα Δημήτριου Μυλωνόπουλου και από το σπουδαστή Καρακώστα Γεώργιο, είναι η διερεύνηση της σημασίας του ρόλου του προσωπικού σε ένα ξενοδοχείου και της οργανωτικής δομής ώστε να γίνει η σωστή διαχείριση των διάφορων παραπόνων. Δίνονται προτάσεις σχετικά με τον τρόπο διοίκησης που μπορεί να επιλέξει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να αποκτήσει με τις υπόλοιπους ανταγωνιστές αν επενδύσει στο υπαλληλικό προσωπικό και στην ελαχιστοποίηση των παραπόνων του προς τη διοίκηση. Ο τρόπο διαχείρισης των παραπόνων αναδεικνύεται ως ένα από τα ιδανικά εργαλεία εξέλιξης της επιχείρησης και το μέσω για το μέγιστό κέρδος και αναγνώρισης της επιχείρησης.el
dc.format.extent77 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.titleΗ διαχείριση των εργασιακών προβλημάτων στο τμήμα υποδοχής στις ξενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.title.alternativeManagement of labour challenges in front desk section of the hotel companiesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜοίρα, Πολυξένη
dc.contributor.committeeΜυλωνόπουλος, Δημήτριος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΞενοδοχείαel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΕργασιακές σχέσειςel
dc.subject.keywordΤμήμα υποδοχήςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακή διοίκησηel
dc.subject.keywordFront deskel
dc.description.abstracttranslatedThis assignment is a result of Karakostas Giorgos work under the guidance of the supervisor and instructor Dimitrios Mylonopoulos, it’s to investigate the importance of the role of staff in a hotel and the organizational structure in order to make the correct management of the various complaints. Given preceded on how a hotel business can choose an administration and the competitive advantage that can be gained with the other competitors if invested in clerical staff and minimizing the complaints to the management. The manner of complaints management emerges as one of the ideals of business development tools and the means for its maximum profit and recognition of the company.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"