Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓαρουφάλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΖιάτας, Τρύφων
dc.date.accessioned2017-11-15T08:04:55Z
dc.date.available2017-11-15T08:04:55Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3893
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία η οποία έχει και την μορφή έρευνας ασχολείται με την χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των Super Market κατά την περίοδο της χρηματοπιστωτικής κρίσης που έπληξε τη χώρα μας αλλά και ολόκληρο τον κόσμο. Ειδικότερα ως εξεταζόμενη περίοδος ορίζεται το χρονικό διάστημα 2009-2015. Αρχικώς επιλέχθηκε για τον λόγο αυτό δείγμα έξι ομίλων του κλάδου βάσει της φήμης που έχουν στο καταναλωτικό κοινό, εν συνεχεία το δείγμα μειώθηκε σε πέντε από αυτούς τους ομίλους καθώς κρίθηκε σκόπιμο από τον συγγραφέα να αποκλειστεί η εταιρεία που έχει πτωχεύσει και να γίνει περαιτέρω ανάλυση σε αυτές τις πέντε εταιρείες ξεχωριστά ανα κεφάλαιο. Επίσης έγινε προσπάθεια αποκλεισμού ομίλων που καταπιάνονται με το cash and carry καθώς στόχος της εργασίας είναι η ανάλυση εταιρειών όπου βασικός και κύριος πελάτης τους είναι το Ελληνικό νοικοκυριό. Η χρηματοοικονομική ανάλυση των εν λόγω εταιρειών στηρίχθηκε σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες αριθμοδεικτών, οι οποίοι στο εσωτερικό της εργασίας αναφέρονται εκτενώς καθώς και η χρησιμότητά τους. Εκτός από τους γνωστούς αριθμοδείκτες, χρησιμοποιήθηκαν και από τον συγγραφέα κάποιοι «αυτοσχέδιοι» δείκτες των οποίων ο σκοπός είναι η διευκόλυνση κατανόησης του θέματος από τον αναγνώστη αφενός και αφετέρου η στόχευση ή αν προτιμάτε η ανάδειξη της βαρύτητας ορισμένων συμπερασμάτων που εξάγονται μέσα από την εργασία/έρευνα. Για παράδειγμα υπάρχει δείκτης που εξηγεί το κατά πόσο ο καταναλωτής προτίμησε στην εποχή της κρίσης τους μεγάλους ομίλους του λιανεμπορίου. Η εργασία/έρευνα λοιπόν, χωρίζεται σε 8 κεφάλαια και φυσικά στην εισαγωγή. Στην εισαγωγή λοιπόν γίνεται μια ιστορική αναδρομή για το πώς ο σύγχρονος άνθρωπος εξαρτάται πλέον από αυτές τις αλυσίδες, δίνοντας μια «φιλοσοφική αύρα» στο θέμα. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται γενικά στοιχεία του κλάδου και ακολουθώντας έναν μάλλον παραγωγικό συλλογισμό καταλήγουμε σε συγκεντρωτικά στοιχεία των εταιρειών του δείγματος. Από το σημείο αυτό και έπειτα κάθε κεφάλαιο ,μέχρι το έκτο, ασχολείται με την χρηματοοικονομική ανάλυση της κάθε εταιρείας του δείγματος ξεχωριστά. Στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται δια μέσου συγκεκριμένης επιστημονικής μεθόδου η πιθανότητα χρεοκοπίας της κάθε επιχείρησης και τέλος στο όγδοο γίνεται μια συγκριτική ανάλυση των μέχρι τότε δεδομένων που συλλέχθηκαν καθώς και η εξαγωγή συμπερασμάτων το οποίο αποτελεί και βασικό στόχο της εργασίας δίνοντας παράλληλα το έναυσμα για μια μελλοντική ακόμα πιο εκτενέστερη ανάλυση του κλάδου.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομικήel
dc.titleΧρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των super marketel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομικοί δείκτεςel
dc.subject.keywordΤαµειακός κύκλοςel
dc.subject.keywordΚλάδος σούπερ μάρκετel
dc.subject.keywordDuPontel
dc.subject.keywordSuper marketsel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΑριθμοδείκτεςel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.description.abstracttranslatedThe present work, which also has the form of research, deals with the financial analysis of the Super Market sector during the financial crisis that hit our country and the whole world. In particular, the period considered is the period 2009-2015. Initially, a sample of six groups in the industry was selected based on their reputation for the consumer, then the sample was reduced to five of these groups as it was deemed appropriate by the author to exclude the bankrupt company and to further analyze these five companies separately per chapter. An attempt was also made to exclude cash and carry groups, as the aim of the work is to analyze companies where their basic and main client is the Greek household. The financial analysis of these companies was based on five different categories of indicators, which are extensively reported in their work as well as their usefulness. In addition to the known figures, some "improvised" indicators have been used by the author, whose purpose is to facilitate the reader's understanding of the subject, on the one hand, and on the other hand the targeting, or if you prefer to highlight some of the conclusions drawn from the work / research. For example, there is an indicator that explains whether the consumer preferred large retailers during the crisis. Work / research, therefore, is divided into 8 chapters and of course in the introduction. Thus, in the introduction, there is a historical retrospection of how modern man now depends on these chains, giving a "philosophical point of view" to the subject. In the first chapter we give general elements of the industry and, following a rather productive reasoning, we arrive at aggregated data of the companies in the sample. From this point onwards, each chapter, until the sixth, deals with the financial analysis of each company in the sample separately. In the seventh chapter we present through a specific scientific method the probability of bankruptcy of each enterprise and finally in the eighth it is a comparative analysis of the data collected so far and the drawing of conclusions, which is also the main objective of the work while giving rise to a future one more extensive analysis of the industry.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"