Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουκουλέτσος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚαρύδη, Σοφία
dc.date.accessioned2019-07-19T09:11:56Z
dc.date.available2019-07-19T09:11:56Z
dc.date.issued2019-07-18
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967
dc.description.abstractΤο ζήτημα της διδασκαλίας του προγραμματισμού έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους ερευνητές τα τελευταία 20 χρόνια. Επίσης, η εκμάθηση του προγραμματισμού έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια, ωστόσο, της εξέλιξη της τεχνολογίας. Τα γενικά αποτελέσματα έχουν υποδείξει τη δυσκολία που συναντούν οι άπειροι προγραμματιστές, όσον αφορά την διαδικασία εφαρμογής βασικών αρχών και λειτουργιών του προγραμματισμού. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας του προγραμματισμού. Επομένως, κρίνεται απαραίτητη η ορθή επιλογή του τρόπου διδασκαλίας προγραμματισμού και των παραδειγμάτων που χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία. Σκοπός είναι η εξάλειψη των δυσκολιών και η δημιουργία ενός ευχάριστου αντικειμένου, που θα προσελκύει τους μαθητές/τριες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση με όλες τις μέχρι τώρα δυσκολίες της εκμάθησης του προγραμματισμού, καθώς και τις πρόσφατες καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης του προγραμματισμού.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμούel
dc.titleΚαινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμούel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΈλληνας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΜαστοροκώστας, Πάρις
dc.contributor.masterΕφαρμοσμένα Πληροφοριακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΠρογραμματισμόςel
dc.subject.keywordΓλώσσες προγραμματισμούel
dc.subject.keywordΔιδακτική του προγραμματισμούel
dc.description.abstracttranslatedThe issue of teaching programming to novices has been of particular concern to researchers over the last 20 years. Also, learning programming has changed radically in recent years with the help of technology advances. Overall results have indicated the difficulty encountered by inexperienced developers in the process of implementing basic programming principles and functions. This is largely due to the traditional way of teaching programming. Therefore, it is necessary to choose the right way of teaching programming and the examples used in teaching. The goal is to eliminate the difficulties and create a pleasant object that will attract students. This paper is a bibliographic overview with all the difficulties of programming learning, as well as the recent innovative programming training methods.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"