Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξη-κλειδί "Στατιστική ανάλυση"
Αποτελέσματα 2-4 από 4
-
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ... -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-30)Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ... -
Μελέτη ανανεώσιμων μορφών ενέργειας και εφαρμογές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στην συγκεκριμένη εργασία έχει δοθεί έμφαση στα αιολικά πάρκα και το ρόλο που καταλαμβάνουν στην προσπάθεια εφαρμογής των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας, καθώς και στα φωτοβολταϊκά πάρκα και τα φωτοβολταϊκά γενικά, που έχουν ...