• Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη 

      Μίσιου, Αφροδίτη; Μιχαλάρης, Χρήστος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)
      Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ...
    • Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εφαρμογές στον τουρισμό 

      Γρηγόρη, Διονυσία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των Τεχνολογιών Πληρο- φορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) επέφερε την λεγόμενη Πληροφορική Επανάστα- ση, η οποία ήρθε να αλλάξει τη δομή της Μετά – Βιομηχανικής Κοινωνίας. Οι ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"