Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 133-152 από 270
-
Η πράσινη επιχειρηματικότητα και ρόλος των τραπεζών. Περίπτωση: Τράπεζα Πειραιώς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Τις τελευταίες δεκαετίες οι επιβλαβείς επιπτώσεις της αλλαγής του κλίματος γίνονται ορατές με ολοένα μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση παγκοσμίως. Οι προσπάθειες για την αντιμετώπιση της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής ... -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε μια στενωπό από την οποία δύσκολα θα βγει. Οι νέοι επαγγελματίες αλλά και οι παλιοί προσπαθούν να επιβιώσουν καθημερινά σε έναν άνισο αγώνα. Σε αυτό το σημείο η ανάγκη και η ... -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ... -
Η συμβολή των γραφιστικών τεχνών στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Η τέχνη της γραφιστικής όταν εφαρμόζεται στο διαδίκτυο για τους σκοπούς των επιχειρήσεων μπορεί να προσφέρει σπουδαία αποτελέσματα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη και την έρευνα της επιστήμης των γραφιστικών ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο κλάδο των αλκοολούχων ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-15)Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι «Η συμπεριφορά του καταναλωτή στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών». Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ένας τομέας, ο οποίος μελετάται συχνά από τους ερευνητές και ... -
Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει την επέκταση των OnLine λιανικών πωλήσεων σε πολλές χώρες. Η online λιανική αγορά επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως νέο ... -
Η σχέση της ικανοποίησης του πελάτη και των χρηματοοικονομικών - επιχειρηματικών αποτελεσμάτων: Η περίπτωση του κλάδου των τραπεζών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η μακροχρόνια ύφεση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει αρνητικά όλους τους κλάδους και ιδιαίτερα τον τραπεζικό κλάδο. Οι τράπεζες έχουν εστιάσει στην διατήρηση των πελατών τους, καθώς η ραγδαία ... -
Η φορολογία στην Ελλάδα πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-01)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να εντοπίσει και να αναλύσει την εξέλιξη της φορολογικής επιβάρυνσης στην χώρα μας, για τους ελεύθερους επαγγελματίες, τα φυσικά αλλά και νομικά πρόσωπα. Πιο συγκεκριμένα, στο ... -
Η χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ενδυμάτων ως στρατηγικός παράγοντας ανάπτυξης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-09)Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο σύγχρονο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε όλες τις φάσεις της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος του ενδύματος, από τον σχεδιασμό και την ... -
Ηθική διάσταση στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-31)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της απόκτησης πτυχίου από τη σχολή διοίκησης και οικονομίας στο Α.Ε.Ι Πειραιά Τ.Τ, με θέμα την ηθική στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων στις επιχειρήσεις και τους ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μελέτη περίπτωσης προϊόντων πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-09)Στη παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται εκτενώς η σημασία και η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη κοινωνία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως έννοια, αναπτύχθηκε κυρίως από τη δεκαετία του ’70 και ύστερα, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εφαρμογές στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των Τεχνολογιών Πληρο- φορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) επέφερε την λεγόμενη Πληροφορική Επανάστα- ση, η οποία ήρθε να αλλάξει τη δομή της Μετά – Βιομηχανικής Κοινωνίας. Οι ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και τουρισμός: Διεθνή συστήματα κρατήσεων και ηλεκτρονικές εφαρμογές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Είναι άξιο αναφοράς πως οι συναλλαγές µέσω του διαδικτύου, οι οποίες έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο µε την διακίνηση αγαθών και υπηρεσιών, έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση τα τελευταία χρόνια. Ο τουριστικός κλάδος όντας ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ανάλυση επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06) -
Θαλάσσιες μεταφορές στον τομέα των υγρών καυσίμων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-27)Η Εμπορική Ναυτιλία εξυπηρετεί τις ανάγκες του εθνικού και του διεθνούς εμπορίου, μεταφέροντας πάσης φύσεως φορτία δια θαλάσσης, η μεταφορά των οποίων πραγματοποιείται μόνο όταν δημιουργηθεί η ανάγκη για κατανάλωση αυτών. ...