Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 14
Mία συγκριτική αξιολόγηση των συνεδριακών κέντρων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Αναλύονται τα συνεδριακά κέντρα, οι αίθουσες ξενοδοχείων που μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια, τα είδη των συνεδρίων που φιλοξενούνται σε κάθε κατηγορία συνεδριακών κέντρων στην Ελλάδα
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...
Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει
αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία
εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις
επιχειρήσεις κάθε είδους και ...
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)
Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής ...
Ανάπτυξη μαθήματος τύπου MOOC (massive on-line open course) με τη χρήση ανοιχτών πόρων για το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing).
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων. Η εργασία επεξεργάστηκε και συντάχθηκε κατά το ...
Αξιολόγηση πλατφορμών ανοικτού κώδικα για ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος και μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης εικονικού ηλεκτρονικού καταστήματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση πλατφορμών ανοιχτού κώδικα,
και η σχεδίαση και κατασκευή σελίδας για αγορά νέων τεχνολογικών προϊόντων με χρήση του OpenCart, μιας e-Commerce πλατφόρμας ανοιχτού ...
Μελέτη των ηλεκτρονικών καταστημάτων παράδοσης φαγητού στην Ελλάδα (online food delivery)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Ο άνθρωπος της σημερινής εποχής μπορεί εύκολα να μετονομαστεί σε άνθρωπο του διαδικτύου. Είναι το ον αυτό που αποπειράται να εγκλιματιστεί στο καινούριο, το νέο, το σύγχρονο, το οποίο διηνεκώς μεταβάλλεται. Οι νέες ...
Ανάπτυξη διαδραστικού πολυμεσικού περιεχομένου για την εκπαίδευση προσωπικού στον τομέα της ασφάλειας στον Όμιλο Ελληνικά Πετρέλαια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Η συνεχής ανάπτυξη των ανθρώπων και η βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους βρίσκονται μεταξύ των κεντρικών στόχων μίας επιχείρησης. Παράλληλα, καταβάλλονται συνεχείς προσπάθειες για την υλοποίηση της δέσμευσης να ...