Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-6 από 6
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, ...
Η συμβολή των γραφιστικών τεχνών στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
Η τέχνη της γραφιστικής όταν εφαρμόζεται στο διαδίκτυο για τους σκοπούς των επιχειρήσεων μπορεί να προσφέρει σπουδαία αποτελέσματα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη και την έρευνα της επιστήμης των γραφιστικών ...
Επιχειρησιακό σχέδιο μιας νεοϊδρυθείσας επιχείρησης με καινοτομικά χαρακτηριστικά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)
Πολιτικές ανάπτυξης του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας ‘S&B Βιομηχανικά Ορυκτά’ με έδρα τη Μήλο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-29)
Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε τις πολιτικές ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στην βιομηχανική εταιρία S&B Βιομηχανικά Ορυκτά με έδρα τη Μήλο.
Το ανθρώπινο δυναμικό στο σύνολο του, και ο κάθε εργαζόμενος ...
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)
Ο χώρος του διαδικτύου είναι ένας χώρος που αν μη τι άλλο εξελίσσεται με αλματώδη βήματα τα τελευταία χρόνια. Η εισχώρηση μεγάλων εταιρειών στον χώρο αυτό καθίσταται απαραίτητη καθώς οι τάσεις και η πρόοδος της τεχνολογίας ...