• Ανάπτυξη Game Engine σε C++ 

      Παναγιωτόπουλος, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
      Το παρών έγγραφο αποτελεί την πιο δυνατή προσπάθεια ανάλυσης της λειτουργί- ας της Engine. Το έγγραφο λοιπόν χωρίζεται σε 3 μεγάλα κομμάτια. 1. Εισαγωγή Ξεκινάω με μια περιγραφή της, καθώς και την απαρίθμηση των επιμέρους ...
    • Επεξεργασία εικόνας με Visual Studio 

      Βιντράσκο, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-02)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει στόχο να κάνει κατανοητή την έννοια και τη λειτουργία του περιβάλλοντος προγραμματισμού Visual Studio και της βιβλιοθήκης OpenCV στον κλάδο της επεξεργασίας εικόνας. Αρχικά, παρουσιάζεται ...
    • Επεξήγηση γλώσσας C++ 

      Καραλής, Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-18)
      Στο παρών έγραφο θα μιλήσουμε για την γλώσσα C,C++,HTML,JAVA και ANSI-C ++;. Aξίζει να πω ότι η γλώσσα C ήταν η πρώτη διαδικαστική γλώσσα προγραμματισμού.
    • Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας με Visual Studio και OpenCV 

      Αδάμ, Κωνσταντίνος; Καπετάνιος, Αντώνιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-20)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη αυτόνομων προγραμμάτων για την ψηφιακή επεξεργασία ασπρόμαυρων εικόνων, με την αξιοποίηση των βιβλιοθηκών της OpenCV σε συνδυασμό με το Visual Studio των Windows. Στο ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"