Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Λέξη-κλειδί "Λιανικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα). -
Χρηματοοικονομική και στρατηγική ανάλυση των εταιρειών Media - Markt και Κωτσόβολος για τα οικονομικά έτη 2011 - 2014
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04-18)Με την παρούσα εργασία γίνεται μια αναφορά σε έναν από τους σημαντικούς κλάδους εμπορίας στην χώρα μας, αυτόν του Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εμπορίου. θα γίνει ανάλυση και σύγκριση των 2 μεγαλύτερων εταιρειών από άποψη ...