Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 20
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό ...
Το επάγγελμα του λογιστή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-08)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αποσαφήνιση του λογιστικού
επαγγέλματος στην εποχή που διανύουμε, μέσα από της αρχές της λογιστικής
δεοντολογίας καθώς και από τα επαγγελματικά δικαιώματα που ...
Εσωτερικός και εξωτερικός έλεγχος επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-20)
Η παρακάτω εργασία δημιουργήθηκε έχοντας ως στόχο την ανάλυση του φορολογικού συστήματος της Ελλάδας σε σχέση με το φορολογικό σύστημα των χωρών της ΕΕ. Η εργασία επικεντρώνεται στην σύγκριση των φορολογικών εσόδων ως ...
Λογιστική & λογιστική ηθική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Στην εργασία που ακολουθεί θα γίνει εκτενής αναφορά στη Λογιστική Επιστήμη καθώς
και στη δεοντολογία και ηθική που διέπουν το λογιστικό επάγγελμα. Παρουσιάζονται
ο ρόλος, τα χαρακτηριστικά και η σπουδαιότητα του λογιστικού ...
Επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο
τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Πειραιά. Στόχος της είναι
να αναδείξει την πορεία της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα κατά την περίοδο ...
Αγροτικός Συνεταιρισμός Λευκάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-06)
Σκοπός της πτυχιακής είναι να παρουσιαστεί ο Αγροτικός Συνεταιρισμός της Λευκάδας –ΤΑΟΛ, κάνοντας απεικόνιση των οικονομικών καταστάσεων του συνεταιρισμού για τα έτη 2010 - 2016 καθώς και των αριθμοδεικτών για την εξαγωγή ...
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ...
Βασικές αρχές και τα πρότυπα της λογιστικής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-17)
Η λογιστική νοηματοδοτείται μέσα από το κοινωνικό και ιστορικό πλαίσιο στο οποίο συμμετέχει. Οι κοινωνικές και τεχνικές πτυχές αλληλεπιδρούν και η εξέλιξη της λογιστικής οδήγησε στη σύνδεση όλων των οργανωτικών δομών μιας ...
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)
Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ...