Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 12
Το διαπολιτισμικό μάνατζμεντ και η ανάλυση θεωρίας του geert hofstede.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Ο Geert Hofstede είναι ερευνητής στα πεδία των οργανωτικών μελετών και πιο συγκεκριμένα στην οργανωσιακή κουλτούρα, όπως επίσης και στην οικονομική πολιτική και διαχείριση. Είναι ένας πολύ γνωστός πρωτοπόρος στην έρευνα ...
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ...
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ...
Οι σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού μάνατζμεντ στον τουρισμό και οι προκλήσεις του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Αρχικά, η εργασία αυτή ασχολείται με τις σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού management στον τουρισμό. Έπειτα γίνεται ανάλυση του τουριστικού management διεθνώς. Γίνεται εκτενής αναφορά στις θρησκείες και τον τρόπο που ...
Τουρισμός και άτομα με αναπηρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)
Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ...
Διαπολιτισμικό μάνατζμεντ, απόδοση εργαζομένων και περιβάλλον εργασίας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη γύρω από το διαπολιτισμικό management, την ιστορική του εξέλιξη, την έννοια και τους εκπροσώπους τους. Θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τι χαρακτηριστικά γνωρίσματα πρέπει να ...
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και ...
Όταν οι εργαζόμενοι συν-καταστρέφουν την ευημερία των πελατών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-23)
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγιστεί και να διερευνηθεί το φαινόμενο της εργασιακής συμπεριφοράς, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις επιρροές του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Προκειμένου ...
Διαπολιτισμικό management και διαπολιτισμικές επικοινωνίες. Η συμβολή των διαπολιτισμικών θεωριών στην ανάπτυξη ενος αποτελεσματικού διαπολιτισμικού management
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-12)
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα το διαπολιτισμικό management και τις διαπολιτισμικές επικοινωνίες. Σκοπός ήταν τόσο η ανάδειξη όσο και η ανάλυση των θεωριών και της συμβολής τους στη χρήση ποικίλων μεθόδων για ...