Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΒάββα, Παρασκευή
dc.date.accessioned2014-10-29T10:03:38Z
dc.date.available2014-10-29T10:03:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2336
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης μέσω της SWOT ανάλυσης. Η στρατηγική αποτελεί σημαντικό μέσο διασύνδεσης της επιχείρησης με το περιβάλλον της και γι αυτό είναι άκρως σημαντική για τη βιωσιμότητα της. Η μελέτη αυτή, εξετάζει τα βασικά στοιχειά του κλάδου, μέσα από τις κλαδικές μελέτες που δημοσιεύονται ανά περιόδους, τη σύγχρονη βιβλιογραφία και πηγές στο διαδίκτυο. Αργότερα, εξετάζονται οι βασικοί ανταγωνιστές της επιχείρησης και στη συνέχεια αναλύεται η υπό εξέταση επιχείρηση. Τέλος, περιγράφονται και αναλύονται οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές της επιχειρήσεις και εξάγονται τα βασικά συμπεράσματα για το μέλλον και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Ταυτόχρονα το μεθοδολογικό εργαλείο που χρησιμοποιούμε οδηγεί και σε κάποιες προτάσεις που μπορεί να εφαρμόσει η επιχείρηση σε μακροχρόνιο επίπεδο.el
dc.format.extent52 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΚλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΠοτοποιίεςel
dc.subject.keywordΕσωτερικό - εξωτερικό περιβάλλονel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΑΜΒΥΞel
dc.description.abstracttranslatedThis current study refers to strategic marketing issues through the study of the company ΑΜΒΥΞ. The main objective of this dissertation is to analyze the main elements of internal and external environment of the company through SWOT analysis. The strategy is an important cross linking agent of the firm with its environment and so it is extremely important for her viability. This study examines the basic issues of the industry, through the industry’s studies, which are published every year, the current literature and Internet sources. Later, examines the major competitors of the company and then analyze the company. Finally, the present dissertation describes and analyzes the forces, weaknesses, opportunities and threats of the company and exported the main conclusions for the future and sustainability of the association. Simultaneously the methodological tool used, leads to a set of conclusions and suggestions that can be applied by the firm over the long term.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"