Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)

dc.contributor.advisorΚαρακούση, Γεωργία
dc.contributor.authorΜουρίκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΚόλλιας, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2014-10-31T10:41:03Z
dc.date.available2014-10-31T10:41:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2381
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην έννοια του διαδικτύου καθώς και στον ρόλο και την αξία που κατέχει στις επιχειρήσεις σήμερα. Στην δεύτερη ενότητα, γίνεται λόγος για την διαφήμιση, ξεκινώντας από μια ιστορική αναδρομή της χρήσης της διαφήμισης, παρουσιάζουμε τους στόχους, τα μέσα καθώς και τα είδη της. Επιπλέον παρουσιάζονται τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του διαδικτύου ως μέσο διαφήμισης καθώς και οι On-line τύποι της. Στην τρίτη ενότητα, παρουσιάζεται η εξέλιξη του μάρκετινγκ και γίνεται ένας διαχωρισμός μεταξύ άμεσου και αλληλεπιδραστικού μάρκετινγκ. Επιπλέον, γίνεται εκτενέστερος λόγος για την έννοια του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα για τις δραστηριότητες του διαδικτυακού μάρκετινγκ, τους στόχους και τις λειτουργίες του, τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει καθώς και τις εφαρμογές του στις επιχειρήσεις. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτού. Στην τέταρτη ενοτητα, γίνεται αναφορά στην εταιρική παρουσίαση της FOCUS-ON GROUP (εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου), ενώ στην πέμπτη ενότητα γίνεται εκτενέστερη αναφορά στην ανάλυση των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρία αυτη. Στην έκτη ενότητα, αναλύεται ο κόσμος των Social Media απο την πλευρά της FOCUS-ON και η επιρροή του καινοτόμου είδους marketing (Social Media Marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Στο έβδομο και τελευταίο μέρος της εργασίας, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπαιράσματα για αυτό το νέο μοντέλο επιχειρηματικού κοσμοel
dc.format.extent72 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet)el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΔιαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)el
dc.title.alternativeWEB marketing and corporate presentation of Focus on Group (WEB Service Company)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνική δικτύωσηel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subject.keywordFOCUS-ON GROUPel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"