Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧυζ, Αλίνα
dc.contributor.authorHasku, Entjola
dc.contributor.authorΣαγκριώτη, Αγγελική
dc.date.accessioned2014-11-04T07:11:23Z
dc.date.available2014-11-04T07:11:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2484
dc.description.abstractΔεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. Τις επιπτώσεις αυτές έχουμε ήδη αρχίσει να αισθανόμαστε, έστω και με κάποια καθυστέρηση και στην Ελλάδα. Οι δύο σημαντικότερες πιο πρόσφατες πτυχές αυτής της επανάστασης είναι η δραματική σε παγκόσμιο επίπεδο εξάπλωση του Διαδικτύου και η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Με την συγκεκριμένη εργασία θα θέλαμε να αναπτύξουμε όσο το δυνατόν γίνεται πιο πλήρως το θέμα Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Επιπλέον, θα θέλαμε να παρουσιάσουμε την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα κάνοντας την δική μας έρευνα πάνω στο θέμα της εργασίας μας. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας θα αναπτύξουμε πλήρως την έννοια του Διαδικτύου καθώς είναι το μέσο πάνω στο οποίο στηρίζεται όλο το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αλλά και διάφορες άλλες εισαγωγικές έννοιες. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε τις δύο βασικές κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, B2C και B2B. Στο τρίτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το Ε-επιχειρίν και το Ε-μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο τέσσερα θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας πάνω στους καταναλωτές και στην σχέση τους με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, στο κεφάλαιο πέντε θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας από την πλευρά των επιχειρήσεων αυτή την φορά .el
dc.format.extent115 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordE-Commerceel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.keywordΊντερνετ μάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"