Εμφάνιση απλής εγγραφής

Καινοτομίες σε ξενοδοχειακές μονάδες

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΔαρζέντα, Άννα Μαρία
dc.date.accessioned2018-03-13T08:25:18Z
dc.date.available2018-03-13T08:25:18Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4154
dc.description.abstractΟι ξενοδοχειακές μονάδες σήμερα καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα πλαίσιο που διαμορφώνεται από τον έντονο ανταγωνισμό, την παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αλλά τις συνεχείς αλλαγές εξαιτίας των νέων τεχνολογιών. Εντός αυτού του πλαισίου, τα ξενοδοχεία αναζητούν τρόπους διαφοροποίησης και επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, προκειμένου να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές και να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους, κάτι το οποίο μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την καινοτομία. Ωστόσο, διάφοροι παράγοντες προσδιορίζουν την επιτυχία ή μη της εφαρμογής καινοτομιών στις ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η εφαρμογή καινοτομιών στην ξενοδοχειακή βιομηχανία στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα σε 61 ξενοδοχειακές μονάδες στη νήσο Σαντορίνη, καθώς αποτελεί ένα δημοφιλή τουριστικό προορισμό τόσο για εγχώριους, όσο και για ξένους τουρίστες, αλλά και αυξημένη ξενοδοχειακή δυναμικότητα στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Από τα αποτελέσματα της έρευνας καταδείχθηκε πως τα ξενοδοχεία που συμμετείχαν ήταν σε μέτριο βαθμό καινοτόμα. Η επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αποτελεί σημαντικό λόγο επένδυσης στην καινοτομία, αλλά όχι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η ικανοποίηση των πελατών και η μείωση του κόστους λειτουργίας. Το κόστος της εισαγωγής της καινοτομίας, η γραφειοκρατία, καθώς και η μειωμένη ζήτηση από μέρους των πελατών, αποτελούν τους τρεις κύριους παράγοντες που εμποδίζουν την εισαγωγή μίας καινοτομίας στα ξενοδοχεία. Επίσης, η φήμη του ξενοδοχείου, η δέσμευση των εργαζομένων και έπειτα η συμμετοχή τους στην εισαγωγή των καινοτομιών αποτελούν τους τρεις κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία της εισαγωγής μίας καινοτομίας στα ξενοδοχεία. Ο τύπος του ξενοδοχείου, η κατηγορία, ο τύπος μάνατζμεντ, καθώς και ο αριθμός δωματίων δε φαίνεται να αποτελούν προσδιοριστικούς παράγοντες εισαγωγής καινοτομιών στις ξενοδοχειακές μονάδες.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχείαel
dc.titleΚαινοτομίες σε ξενοδοχειακές μονάδεςel
dc.title.alternativeInnovations in hotel unitsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.committeeΣυκιανάκης, Νικόλαος
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακή μονάδαel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΚόστος λειτουργίαςel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.keywordΣαντορίνηel
dc.description.abstracttranslatedHotel units today are called upon to operate in a context that is shaped by intense competition, a globalized economy, but constant changes due to new technologies. Within this framework, hotels seek ways to differentiate and achieve a competitive advantage in order to differentiate themselves from competitors and increase their market share, which can be achieved through innovation. However, several factors determine the success or otherwise of applying innovations to hotel units. The purpose of this research is to examine the application of innovations to the hotel industry in Greece and more specifically to 61 hotels in the island of Santorini as it is a popular tourist destination for both domestic and foreign tourists but also increased hotel capacity in the Southern Region Aegean Sea. The results of the survey showed that the hotels that participated were moderately innovative. Achieving competitive advantage is an important reason for investing in innovation, but not improving service delivery, customer satisfaction and lower operating costs. The cost of introducing innovation, bureaucracy, as well as reduced customer demand, are the three main factors that prevent the introduction of innovation in hotels. Also, the hotel's reputation, employee commitment and then participation in the introduction of innovations are the three main factors influencing the success of introducing innovation in hotels. The type of hotel, the category, the type of management, and the number of rooms do not seem to be determining factors for introducing innovations in hotel units.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"