Πλοήγηση Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ...