Πλοήγηση Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 13-25 από 25
-
Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-14)Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ... -
Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη ... -
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ... -
Τα συστήματα CRΜ και η εφαρμογή τους στον τραπεζικό κλάδο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05) -
Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07-20)Οι προσπάθειες που καταβάλουν οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, είναι αξιοσημείωτες και αξιοθαύμαστες σε οποιοδήποτε τομέα και αν γίνονται αυτές. Παρακάτω θα δούμε περιληπτικά, έναν από τους τομείς αυτούς, ... -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των Ιδιωτικών Νοσοκομείων : Ιασώ, Υγεία, Ιατρικό Κέντρο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)